الثلاثاء، 3 يونيو 2008

اول تاج

اول مرة فى حياتى يجيلى تاج
ومش عارفة هجاوب ازاى التاج دة جالى من
اسامة امين حد جميل اوى بتعجبنى تعلقاتة موت

اسمع بقى معاه سيد درويش شد الحزام
علشان اعرف اجاوب
خليك معانا يارب
السؤال الاول
أذكر خمس أحلام على الاقل .. تخص ماضيك وتحلم فيها بتغيير اشياء .. ماذا ستعدل وماذا ستترك ؟
كان نفسى زمان ابقى مدرسة علشان اضرب

العيال زى عندنا فى المدرسة كدة اى حد يعمل

حاجة كان بياخدهم

وكمان كان نفسى ابقى راقصة بالية

كنت باحس انهم بيبقى طايرين وهما بيرقصوا واشتركت فعلا بس خلاص بقى كله راح

وكان نفسى امثل اصلى كنت بموت فى سعاد حسنى اوى و و كان عندى احلام كتير اوى

بس كفاية كدة

السؤال التانى
.. اذكر خمس أحلام على الأقل تخص مستقبلك ؟

بحلم ابقى ربنا يخلصنى من الوش اللى انا فية

وابقى انسانة تعرف حاجات كتير عن الدنيا

والناس تشوفنى زى ما انا عايزة وبحلم ربنا يخليلى بابا وماما

وياريت يعرفوا انى كبرت بقى

ونفسى اعيش لحد ميجى رئيس تانى غير حسنى او ابنة

وطبعا فية احلام كتير بس بلاش اصلها مجنونة

السؤال التالت

.. أذكر شخصين على الأقل متواجدين فى حياتك حاليا .. كنت تود وجودهم قبل الآن بزمن ..

بصراحة هو فية كتير مش عارفة اقول مين ولا مين ومعرفش اعدهم بقى

بس على فكرة الصحاب دول بتوع الفيس بوك والمدونات

السؤال الرابع أذكر شخصين على الأقل غير متواجدين فى حياتك حاليا كنت تود وجودهم الان او فى حياة اولادك مستقبلا ..
نفسى تيتة كانت تبقى موجودة الله يرحمها كانت امى بجد

وتقريبا كنت بحبها اكتر من امى

وكان نفسى كمان فى ميس حنان مدرسة الرسم بتاعت الابتدائى

بس الظروف بقى مبقناش نشوف بعض

السؤال الخامس

تهدى التاج لمين ؟؟

هههههههههههههههههههههه

اخيرا الاسئلة خلصت اهديه لبيرو عاشقة القمر وكيكى وعبد الله وشادى اصلان

وكان نفسى اهدية لا اسامة ودعاء موجات

بس التاجات الجاية بقى سلام

ياريت مكنش تقلت عليكوا

وعقبال كدة مجاوب على تاج عبد الله

























26 التعليقات:

شـمو نشـادر يقول...

سيدي ع الاجابات ..
مش عارف ليه حاسس كده انك كروتتينا ..
بس يلا حلو ادينا عرفنا عنك شوية حاجات برده ..
و متشكرين ع الكلام الجميل ده يا قمر ..
تحياتى ..
أسامة أمين

2ensan wnsan يقول...

ايه دا بقى يا ايمو

باعتالي التاج دا ليه هو انا عملتلك حاجه



على رأي اووووووووسامه باشا

عرفنا عنك حاجات بسيطه اهه
وعقبال ما تجاوبي التاج بتاعي

maiosha يقول...

إيه يا إيمو الإجابات الهايلة دى

بس سيبك إنتى أجمد حلم بصراحة هو أول حلم..عارفة ليه؟
أصل أنا كمان كنت بحلم بيه ..بس أنا طلعت شطورة وفى طريقى لتحقيقه .. يا ويلكم منى يا تلامذة هطلع كل كبت السنين اللى فاتت فيكم .. نيهاهاها

ربنا يوفقك ويحققلك كل أحلامك

دعاء مواجهات يقول...

اجابات زى العسل زيك ياقمر

ولا يهمك انا فعلا جاوبت التاج دة

عاوزين نعمل مدونة تلم كل الضربشمساويين

اية رايك؟؟؟

مستنية رايك ياجميل

بيييس

emy يقول...

ههههههههههههههه
بقى كدة يا اسامة
ياسيدى معلش بكرة تعرف
ومتشكرة على التاج دة
كان اول تاج فى حياتى
واستنى منى تاج قريب
ربى يخليك

emy يقول...

اية يا عبد الله مش كافية
انك باعتى تاج وانت فى الثانوية
وعلشان كمان تبقى بصرة
نورتنى وربنا معاك ديما

emy يقول...

هموشا حببتى منورانى ديما
بسى خالى باللك
المدرسين بيطلعوه علينا فى ابتدائى
علشان نطلعهم عليهم فى ثانوى
ويارب يحققلك كل احلام يا قمر انتى
نورتينى

emy يقول...

دودو بصراحة دة كتير عليا
ويبقى شرف ليا
لو انضميت لمدونة تجمع الضرب شمساوية
ربى يخليكى يا قمر انتى

كيكى عوووووو يقول...

عوووووووووووووو انا جيت اغيب يومين كل دة يحصل....تعرفى انا مان نفسى اطلع رقاصة بلدى والله....الاجابات الحلوة دى...الحق اروح اجيب سلطنية علشان التاج ولا اييييىة اصيرى علية يومين علشان البوست الجديد يقعد شوية ....سلام اروح الحق اشترى السلطانية

Nostor Azzuro يقول...

كلام جميل
من برميل مليان
مشاعر جميلة
ومنتظرين انه
يطلع الجديد
من الكلام الجميل

عروسة ننوسة يقول...

مبروك التاج الف الف الف مبروك

emy يقول...

كيكى يسلام رقاصة والله دى حاجة كويس اوى ياريت يا ستى علشان تبقى فية منفسة معى دينا بدل مهية لوحدها كدة
وهتيلى بقى سلطانية معاكى اصل عبد الله باعتلى تاج كمان
نورتينى يا قمر

emy يقول...

Nostor Azzuro
ديما منورنى وربنا بكلامك الاجمل

emy يقول...

gannah
الله يبارك فيكى يا حببتى عقبالك
نورتينى

دعاء مواجهات يقول...

ازيك ياقمرنا

الضربشمسااوى

نزلت بوست تطرفى مواجاهاتى ويهمنى رايك ياعسوولة

بيس

emy يقول...

زى العسل زيك يا دودو
ومبروك على مونة ضربة شمس
وشاء الله اكون واحدة منكوا
تحياتى يا قمر

كوارث يقول...

اجاباتك عالتاج جميلة جدًا اكتر اجابة عجبتني اشوف رئيس تاني غير حسني وابني
احنا فعلا من حاملين عبارة ولد في عهد مبارك ومش عايزين نشوف مات في عهد مبارك !
ده حياتنا تبقى كانت سوده قوي !
ربنا يستر

كراكيب يقول...

ايمووو.. اجاباتك فل جدا جدا
وفظيع اوي انك كنتي عايزة تططلعي مدرسة علشان تضربي العيال
مش ممكن عقد الطفولة دي
ومبروك ع التاج عقبال تاج الجزيرة كمان

كيكى عوووووو يقول...

زعلانة منك يا وحشة

emy يقول...

كوارث اه والله نفسى يجى اليوم لحد مشوف لينا ريس تانى غير اللى ميتسمى وابنه اسفة ياريس لامواخذة يا جيمى
نورتنى ربى يخليك

emy يقول...

ميرو نورتينى وربنا
اه عقدة الضرب والله منهم لله بقى بس
فية منهم عندهم قلب
ربى يخليكى روح انتى اللى عسل

emy يقول...

ينهاااااار ياكيكى تزعلى منى انا لية بس كدة

emy يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
كيكى عوووووو يقول...

ايمو...
انا زعلانة علشان انا غبت كتيرررررررررررر وانتى مسالتيش علية....عندى حق ازعل ولا ايييييييييييىة دى لو ايناس غابت عنك يوم بتروحى تسالى عليها.....كمان لية غيرتى الصورة انا كنت بحبها اووووووووووى ولايقة عليكى كمان..حطيها تانى دى كانت جميلة اووووووووى...مش ناوية تكتبى حاجة جديدة

emy يقول...

والله يا كيكى كان عندى ظروف جامدة جيدا حتى بقالى كام اسبوع مكتبتش
هبقى احكيلك عليها
وادى ياستى الصورة اهية علشان خاطرك بس تسلميلى يا قمر

عاشقة القمر يقول...

لا وكمان انا أول واحدة .. ليه كده يابنتي انتوا بتعملوا فيا كده ليه .. انا بكره الاسئلة والامتحانات اساسا .. بس اوك حاضر يا ايمي اوعدك هرد عليه بس يومين كده ولا حاجة .. انا لسه مخلصه واحد حالا .. يلا بقى هعمل ايه :)